אינסטלציה בטכנולוגית אל הרס זו המומחיות שלנו! חיתוך שורשים בצנרת, חידוש צנרת, שומנים בביוב, שירוול צנרת, צילום צנרת ביוב, תיקון ביוב, שורשים בביוב, שטיפת ביובים ועוד..

איתור נזילות מים

נזילות מים הן בעיה נפוצה שברגע שהתגלתה, רצוי לתקנה בהקדם האפשרי ולכן חשוב להזמין שירות איתור נזילות מים.
נזילה בתוך תקרה או קיר של בית מגורים, יכולה לגרר אחריה נזק נלווה שנוצר כתוצאה מהרטיבות, וככל שהזמן עובר, הנזק הופך קשה יותר והתיקון יהיה נרחב ויקר יותר.

ברוב המקרים, כאשר מדובר בבתי מגורים או דירות, לא קשה לראות היכן הנזילה - כתם של רטיבות בתקרה או בקיר, יכול הרבה פעמים להצביע על המיקום המדוייק. יחד עם זאת, נזקי רטיבות יכולים גם להטעות כאשר מקור הבעיה הוא במקום אחד, והנזק הנראה לעין נוצר במורד הדרך.

למזלנו הרב, היום כבר לא צריך לחפור בקירות בחיפוש אחר הסדק שיצר את כל הבלאגן. כיום בכדי לאתר את הנזילה אנו משתמשים באיתור נזילות במצלמה טרמית לתוך הצינור,ובעזרת צילום צנרת המצלמה יודעת לעבור בצמתים, זויות ועוביים שונים של צנרת, ומראה לנו בדיוק מה קורה מבפנים.

זה למעשה מקל על תהליך איתור נזילות מים באמצעות מצלמה טרמית ללא הרס ושבר בשלב איתור נזילה בצנרת.

בדרך זו אנו מגיעים במהירות למקור הבעיה ויכולים לאתר את הנזילה בתוך זמן קצר לתקן ולאטום את הצינור, מבלי ליצור כל נזק חיצוני.

לכן, במידה ויש לכם חשד לנזילה בתוך הקיר או בחצר, חשוב מאד לא להזניח ולקרוא לנו לאבחון ואיתור נזילות מים בהקדם האפשרי. אם הנזק יתפשט יתר על המידה, ייתכן שלמרות שאנחנו לא נחפור בקיר, אתם עדיין תידרשו לשיפוץ כדי להחזיר את המצב לקדמותו, וחבל.

 

צרו קשר עכשיו וקבלו מענה מיידי!
אנחנו ערוכים לטפל בפרויקטים חדשים, גדולים או קטנים. אל תהססו ליצור איתנו קשר בנוגע לפרויקט שלכם

תוכלו ליצור איתנו קשר בנוגע לכל בעיה או שאלה, במספרי הטלפון 054-5577157 (שלום) / 052-4325196 (רזיאל) או שלחו לנו דוא"ל
תוכלו למלא את הטופס בהמשך, לקבלת הצעת מחיר מיידית

Call Now Buttonדברו איתנו