אינסטלציה בטכנולוגית אל הרס זו המומחיות שלנו! חיתוך שורשים בצנרת, חידוש צנרת, שומנים בביוב, שירוול צנרת, צילום צנרת ביוב, תיקון ביוב, שורשים בביוב, שטיפת ביובים ועוד..

חידוש שוחות ביוב

שוחות ביוב הן השם שניתן לצנרת הביוב הזורמת מחוץ לבתינו. זוהי למעשה מערכת הצינורות הציבורית, ולכן השוחות הן גדולות יותר, מורכבות יותר ועמידות הרבה יותר מהצנרת הפנימית שנמצאת בקירות וברצפות הבתים.

אבל גם שוחות ביוב לא שורדות לנצח, ולעיתים יש לבצע חידוש צנרת ביוב של הצנרת המרכזית כדי למנוע תקלות בעתיד, או כדי לתקן בעיה שכבר קיימת.
השלב הראשון של חידוש שוחות ביוב הוא איתור השוחות.

בעבר היינו צריכים לגשת לעירייה או לועדה המקומית ולאתר את המסמכים המכילים את המידע אודות חידוש קווי ביוב ושוחות הביוב והיכן צריך לחפור כדי למצוא אותן.

היום יש בידינו טכנולוגיה שעוזרת לנו לאתר בתוך דקות את הצנרת הרצויה, וחשוב מכך, בעזרתה אנחנו יכולים לתקן ולחדש תקלות רבות, מבלי לבצע חפירה כלל.

איך מחדשים צינור בלי להחליפו?

התשובה היא שרוול צנרת. שרוול צנרת הוא גליל שמוחדר לצנרת בנקודה אחת, ובעזרת מצלמות רובוטיות הוא נדחף עד למקום שדורש תיקון, שם אנו מבצעים פעולה של התרחבות והצמדה של השרוול לדפנות הצנרת.

אנחנו יודעים היום לקצר עבודה של ימים ושבועות למספר שעות בלבד שבמהלכן אנחנו יכולים לאתר את הצנרת הפגועה, לאבחן ולתקן במינימום הפרעה לסביבה.

שרוולי צנרת הן פסגת הטכנולוגיה הקיימת היום בתחום חידוש צנרת ושוחות ביוב. שרוול יכול להוות תיקון מקומי, ויכול להמשך לאורך כמה מטרים, בהתאם לתיקון ולחידוש הנדרשים.

צרו קשר עכשיו וקבלו מענה מיידי!
אנחנו ערוכים לטפל בפרויקטים חדשים, גדולים או קטנים. אל תהססו ליצור איתנו קשר בנוגע לפרויקט שלכם

תוכלו ליצור איתנו קשר בנוגע לכל בעיה או שאלה, במספרי הטלפון 054-5577157 (שלום) / 052-4325196 (רזיאל) או שלחו לנו דוא"ל
תוכלו למלא את הטופס בהמשך, לקבלת הצעת מחיר מיידית

Call Now Buttonדברו איתנו