אינסטלציה בטכנולוגית אל הרס זו המומחיות שלנו! חיתוך שורשים בצנרת, חידוש צנרת, שומנים בביוב, שירוול צנרת, צילום צנרת ביוב, תיקון ביוב, שורשים בביוב, שטיפת ביובים ועוד..

פתיחת סתימות ביוב – האם יש מכשיר שעושה את זה?

הן עלולות לקרות לכולנו ובמרבית המקרים הן מתפרצות בהפתעה וללא התרעה מוקדמת – תוך כדי מקלחת, בזמן צחצוח השיניים או בזמן שטיפת הכלים. סתימות הביוב עלולות להתרחש בבית או במקום העבודה של כולנו. מהם הגורמים העיקריים לסתימות ביוב, דרכי הטיפול המומלצות וכיצד מטפלים בהן באמצעות מכשיר לפתיחת סתימות ביוב? ריכזנו עבורכם במאמר את כל המידע החשוב שעליכם להכיר.

סתימות בביוב – הגורמים העיקריים

  • היעלמות מיקרואורגניזמים – סתימות בביוב עלולות להיווצר כתוצאה מהיעלמות מיקרואורגניזמים מפרקי שומנים המתרבים בסביבות רבות שומנים שכאלה. כאשר המיקרואורגניזמים נעלמים לא יהיו מי שינקו את הביוב ויאפשרו מערכת ניקוז נקייה ופנוייה. בנוסף, חומרי ניקוי כדוגמת אקונומיקה ומסירי שומנים חזקים במיוחד עלולים לפגוע במיקרואורגניזמים והיעדרם מאט את ניקוי המערכת ואת תהליך פירוק השומנים שהצטברו בביוב. כתוצאה מכך חומרים שונים כדוגמת שאריות מזון ושמנים מסוגים שונים נדבקים ומצטברים על דפנות הצנרת, סותמים את המעבר השוטף של החומרים בתוכה ונדרש מכשיר לפתיחת סתימות ביוב בכדי לתקן את הבעיה.

 

הרגלי היגיינה לקויים – סתימות בביוב עלולות להיגרם כתוצאה מהרגלי היגיינה לקויים כדוגמת השלכת מגבונים ומוצרי היגיינה לאסלה, גליל נייר טואלט, שיערות, אשפה וכדומה. חומרים אלו אינם מתפרקים ולכן מאיצים את תהליך סתימת הביוב. גם במצב זה נדרש טיפול בבעיה באמצעות מכשיר לפתיחת סתימות ביוב.

 

סתימות בביוב – דרכי הטיפול

התרחשה אצלכם בבית סתימה בביוב? כמובן שזה גורם לבהלה באופן אוטומאטי אך ישנם מספר טיפולים מקדימים והרגלים הרכחיים להתמודדות עם סתימות ביוב ולמניעתן שעליכם להכיר.

  • התקנת מסננים בכיורים – לתוך הכיורים עלולים לחדור עצמים שונים היכולים לגרום לסתימת הביוב. מלבד טיפול עם מכשיר לפתיחת סתימות ביוב, יש להתקין מסנני אשפה בכיורים שעשויים לסייע לכם למנוע סתימות.
  • שימוש בקפיצים ובמוטות – שימוש בקפיצים ובמוטות עשוי לסייע לכם להתמודד עם סתימות בביוב אך רוב הפעמים הם יהיו יקרים מטיפול של אינסטלטור ולכן יהיה כדאי לכם ליצור קשר עם מומחה בעל מכשיר לפתיחת סתימות ביוב.

 

 

מכשיר לפתיחת סתימות בביוב – למי פונים?

כפי שכבר הבנתם, סתימות בביוב עלולות להופיע אצל כולנו ללא התראה מוקדמת וסביר להניח שנזדקק לטיפול בהן באמצעות מכשיר לפתיחת סתימות ביוב ושניצור קשר עם המומחים לטיפול בהן.

חברת רובוטק הינה חברה המתמחה בטיפול בתקלות ביוב, צנרת, בטיפולי אינסטלציה ותשתיות ביוב באמצעות מכשיר לפתיחת סתימות ביוב ומכשירים משוכללים רבים נוספים. אנשי החברה יעניקו לכם טיפול מקיף ומעמיק שיאפשר לכם לטפל בתקלה כמה שיותר מהר וימנע את חזרתה בתקופה הקרובה. אז למה אתם מחכים? צרו קשר עוד היום עם חברת רובוטק שיעניקו לכם טיפול וליווי צמוד ומקצועי ויסייעו לכם למנוע תקלות עתידיות.

השאר תגובה





צרו קשר עכשיו וקבלו מענה מיידי!
אנחנו ערוכים לטפל בפרויקטים חדשים, גדולים או קטנים. אל תהססו ליצור איתנו קשר בנוגע לפרויקט שלכם

תוכלו ליצור איתנו קשר בנוגע לכל בעיה או שאלה, במספרי הטלפון 054-5577157 (שלום) / 052-4325196 (רזיאל) או שלחו לנו דוא"ל
תוכלו למלא את הטופס בהמשך, לקבלת הצעת מחיר מיידית

Call Now Buttonדברו איתנו