אינסטלציה בטכנולוגית אל הרס זו המומחיות שלנו! חיתוך שורשים בצנרת, חידוש צנרת, שומנים בביוב, שירוול צנרת, צילום צנרת ביוב, תיקון ביוב, שורשים בביוב, שטיפת ביובים ועוד..

פתיחת סתימות באמצעות – Maximiller

פתיחת סתימות

פתיחת סתימות

מקסימילר – פתיחת סתימות, סילוק שורשים

סתימה בצנרת דורשת תשומת לב מיידית וטיפול מהיר. כל עוד הצנרת חסומה, כל מה שקשור אליה, הופך מושבת, שלא לדבר על האי נעימות של ביוב שעולה על גדותיו.

מאחר וכל צנרת טמונה בסופו של דבר בקרקע, ומאחר ואנחנו בדרך כלל לא כל כך בודקים איפה עובר צנרת לפני שאנחנו שותלים עץ באדמה, סתימות שמקורן בשורשים הם שכיחות מאד.

שורשי העצים, כמו גורמי טבע רבים, מפלסים את דרכם בקרקע ולא מפסיקים לגדול גם כשהם נתקלים במחסומים בדרך, כולל צנרת עשויה פלסטיק.

שורשים בצנרת הם בעיה כפולה – ראשית הם מצרים את המעבר בתוך הצינור, אוספים חתיכות פסולת שלא מצליחות לעבור דרכם, ולבסוף יוצרים סתימה מלאה של הצינור.

שנית – השורשים גם חודרים דרך הצינור וגורמים לו נזק.

התיקון אם כך הוא כפול – קודם כל צריך לחסל את השורשים ולהוציאם מהצנרת, ואז צריך לחדש ולאטום את הצנרת כדי שתוכל לחזור לפעילות.

כמובן שרצוי שהתיקון גם ימנע כניסה של שורשים נוספים בעתיד.

הדרך הנכונה לסלק שורשים שנכנסו לצנרת היא ע"י חיתוכם ובשום פנים ואופן לא ע"י תלישה.

תלישה של שורשים, למרות שנראית כאילו אנחנו מרחיקים את הגורם הבעייתי מהצינור, גורמת רק לגדילה מוגברת של השורש, התפצלויות רבות ורק מחמירה את הבעיה.

כאן נכנס לפעולה המקסימילר – מערכת עוצמתית בעלת מגוון ראשים ייעודיים לעבודות חיתוך, ריסוק, פתיחה וניקוי של גורמים החוסמים את הצנרת.

הראשים השונים של מקסימילר, נוחים לשימוש בכל עובי של צינור ויודעים להתמודד עם כל זוית ופניה בצנרת.

הראשים מסתובבים בעוצמה ומרסקים גם את השורשים העקשנים ביותר, מבלי לגרום כל נזק לצינור עצמו.

לבסוף נכנס סילון מים ששוטף החוצה את השאריות, ומצלמה עוברת על מנת לוודא שלא נותרו שאריות ושהמעבר פתוח לכל אורכו.

 

לאחר שנפטרנו מהגורם, אנו מתפנים לתיקון הצינור בטכנולוגיית "אל-הרס" , בהתאם לנזק שנוצר. ברוב המקרים  נעשה שימוש בחומר ציפוי מיוחד שמונע גדילה מחודשת של השורשים אל תוך הצנרת, ושיעילותו הוכחה בהצלחה רבה בעולם כולו.

מקסימילר יודע לבצע עבודות מסובכות במיוחד כגון ניקוי קווים, הסרת שורשים עקשנים במיוחד פתיחת תיקוני פאטצ', שחרור סתימות והסרת שרוולים פגומים.

החסמים העקשנים ביותר מתגמדים אל מול הלהבים העוצמתיים של המקסי מילר שעושים את העבודה בעוצמה אך גם בצורה כירורגית, נקודתית וללא צורך בחפירה ונזק לסביבה.

למידע נוסף וקביעת פגישה צרו קשר עוד היום חברת רובוטק.

צרו קשר עכשיו וקבלו מענה מיידי!
אנחנו ערוכים לטפל בפרויקטים חדשים, גדולים או קטנים. אל תהססו ליצור איתנו קשר בנוגע לפרויקט שלכם

תוכלו ליצור איתנו קשר בנוגע לכל בעיה או שאלה, במספרי הטלפון 054-5577157 (שלום) / 052-4325196 (רזיאל) או שלחו לנו דוא"ל
תוכלו למלא את הטופס בהמשך, לקבלת הצעת מחיר מיידית

Call Now Buttonדברו איתנו