אינסטלציה בטכנולוגית אל הרס זו המומחיות שלנו! חיתוך שורשים בצנרת, חידוש צנרת, שומנים בביוב, שירוול צנרת, צילום צנרת ביוב, תיקון ביוב, שורשים בביוב, שטיפת ביובים ועוד..

צילום צנרת ביוב – המקרים שבהם נזדקק והשיטה שתתאים עבורינו

המים באסלה לא יורדים? מתרחשות סתימות ביוב כתוצאה מגורמים שונים? סביר להניח שאתם צריכים להזמין צילום צנרת ביוב. למרות שלא מדובר בצילום תמונות לאירועים, גם צילום צנרת ביוב עשוי להעלות חיוכים על פניכם, לחולל פלאים ולהקל על חייכם באופן משמעותי.

צילום צנרת ביוב  מהווה את אחד השירותים המתקדמים ביותר בהתקנה ובאחזקה של מערכות ביוב ומאפשר להביט אל מערכת הביוב ולתקן תקלות הקורות בה באופן המיטבי.

הודות לצילום צנרת ביוב תוכלו להבין את מקור התקלה במערכת הביוב ולפתור אותה אחת ולתמיד וקרוב לוודאי שהיא לא תחזור יותר לעולם.

באילו מקרים נזדקק לשירותי צילום צנרת ביוב ובאילו דרכים הוא מתבצע? ריכזנו עבורכם במאמר את כל המידע שעליכם לדעת.

 

המקרים שבהם נזדקק לצילום צנרת ביוב

צילום צנרת ביוב מהווה את אחד השירותים המתקדמים והחדישים באחזקה ובשמירה על מערכות ביוב.

נזדקק לצילום צנרת ביוב על מנת לאתר במהירות  תקלות המתרחשות בביוב – החל מתכנון לקוי, דרך שחיקה של הצינורות ועד לסתימה של הצינורות והתעלות כתוצאה מגורמים חיצוניים שונים.

על מנת לבצע צילום צנרת ביוב באופן יעיל עלינו להתגבר על מספר אתגרים הכרוכים בתהליך כדוגמת חדירה אל צינורות ביוב הקבורים בקרקע, צינורות ביוב הממוקמים בשיפוע וצילום צנרת ביוב בתנאי חושך, לכלוך ונוזלים הזורמים באופן תמידי.

כיצד מתבצע צילום ביוב?

ישנן מספר דרכים וטכנולוגיות שבאמצעותן ניתן לבצע צילום צנרת ביוב –

  • צילום צנרת ביוב עם סיב אופטי – צילום צנרת ביוב עם סיב אופטי נעשה באמצעות החדרה של סיב הדומה לחוט פלסטי במראהו כאשר בקצה שלו מותקנת מצלמה זעירה עם מערכת תאורה המלקטת כל פרט שנמצא במערכת הביוב. גודלה של המערכת והעובי הדק של הסיב האופטי מאפשרים לנו להגיע לכל מקום ולכל צינור גם אם קוטרו זעיר מאוד, נוכל להיעזר בסיב האופטי על מנת לצלם ולמפות אותו באופן המיטבי.
  • צילום צנרת ביוב עם רובוט – נעשה במקרים שבהם יש צורך להיכנס אל קו הביוב. לעומת צילום צנרת ביוב בעזרת סיב אופטי הנעשה בדרך כלל בצינורות זעירים, צילום צנרת ביוב עם רובוט נעשה בצינורות גדולים. הרובוט מופעל על ידי מפעיל מיומן הנמצא בפתח הביוב ושולט עליו באמצעות כבל דחיפה. בדגמים מסויימים של רובוטים קיימת יכולת הנעה עצמית. הרובוט בנוי ממערכות מתקדמות של מצלמות ותאורה המספקות תמונות באיכות גבוהה ב – 360 מעלות המסייעות למפעיל שבצד השני לצפות במתרחש בצינור הביוב כאילו שהוא נמצא בתוכו.

 

צילום בעזרת סיב אופטי או בעזרת רובוט – איזו טכניקה עדיפה יותר?

אם תהיתם כיצד עדיף לבצע צילום צנרת ביוב בעזרת סיב אופטי או בעזרת רובוט – אין שיטה טובה יותר. כל אחת מהשיטות לצילום צנרת ביוב מתאימה למצב אחר. על מנת להתאים את השיטה לתקלות כדי להצליח לתקן אותן באופן המיטבי, צרו קשר עם חברה לצילום צנרת ביוב.

חברת רובוטק הינה חברה לצילום צנרת ביוב המטפלת בתקלות ביוב שונות ומגוונות. החברה תספק עבורכם שירות איכותי, מהיר, אמין ומקצועי ותפתור עבורכם כל תקלה בזמן המועט ככל שניתן. אנשי החברה בעלי ניסיון של מעל ל- 15 שנים בתחום האינסטלציה. אם מתקנים – שיהיה עד הסוף

השאר תגובה





צרו קשר עכשיו וקבלו מענה מיידי!
אנחנו ערוכים לטפל בפרויקטים חדשים, גדולים או קטנים. אל תהססו ליצור איתנו קשר בנוגע לפרויקט שלכם

תוכלו ליצור איתנו קשר בנוגע לכל בעיה או שאלה, במספרי הטלפון 054-5577157 (שלום) / 052-4325196 (רזיאל) או שלחו לנו דוא"ל
תוכלו למלא את הטופס בהמשך, לקבלת הצעת מחיר מיידית

Call Now Buttonדברו איתנו