אינסטלציה בטכנולוגית אל הרס זו המומחיות שלנו! חיתוך שורשים בצנרת, חידוש צנרת, שומנים בביוב, שירוול צנרת, צילום צנרת ביוב, תיקון ביוב, שורשים בביוב, שטיפת ביובים ועוד..

שיטת תיקון פנים צנרת ע"י Patch

במקרים שבהם הנזק בצנרת הוא מקומי, בעיקר כאשר מדובר באיזורים קשים כמו זויות וצמתים, אנו מרבים להשתמש בשיטת ההטלאה. לפני שנסביר מהי שיטה זו של תיקון פנים צנרת, חשוב שלא תתנו לשם "טלאי" להטעות אתכם, מדובר כאן בתיקון ביוב שהוא חיזוק משמעותי וארוך טווח לצנרת.

 

בכל בעיה שנוצרת בצנרת, השלב הראשון הוא כמובן ניקוי וסילוק הגורמים החוסמים את הצנרת, או הגורמים שיצרו את הנזק - כמו שורשים, פסולת, בטון וכדומה.

אז איך מבצעים תיקון פנים צנרת? ברגע שהצנרת פנויה ונקיה, אנו מחדירים לתוכה זרוע רובוטית עם טלאי העשוי סיבי זכוכית ופולימרים, ומצמידים אותו לדופן הפגומה באמצעות לחץ וחום גבוה. הטלאי מבצע תיקון ביוב על ידי איטום הצנרת ומעניק לה חוזק רב יותר ממה שהיה אם היינו מחליפים לצנרת חדשה.

בנוסף, הטלאי עמיד לאורך שנים גם בפני כימיקלים וחומצות המוחדרות לצנרת, ולמעשה, סביר להניח שהצנרת סביב הטלאי תינזק לפני שמשהו יקרה לטלאי עצמו.

מדובר על תיקון פנים צנרת עם שיטת ההטלאה המאפשרת לנו לתקן ולחזק צנרת במקרים של קריסה ועיוות בצנרת, כניסה של עצמים זרים ועקשנים כמו ברגים, בטון, ברזלים, וכל עצם חד וחזק אחר.

 

טלאי נגד שורשים

הטלאי נותן גם פתרון טוב במיוחד במקרה של חדירת שורשים. במקרים כאלו יש ברשותנו טלאי מיוחד הספוג חומרים המונעים צמיחת שורשים מבחוץ לתוך הצנרת, בנוסף על העמידות הרבה שהוא מספק לצנרת עצמה.

ביכולתנו לבצע תיקון ביוב מקומי, תיקוני שרשרת, תיקונים בזווית 90 ובצמתי T בצנרת, ותיקונים רציפים עד לאורך של 5 מטרים.

כמו כל הפתרונות שלנו, גם הטלאה היא פתרון נקי שנותן תמורה מלאה ללא צורך בחפירה, שבירה של רכוש או נזק סביבתי כלשהו. מדובר על תיקון פנים צנרת, יעיל, מהיר ולאורך זמן.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על שיטות לתיקון צנרת ביוב ללא הרס:

צרו קשר עכשיו וקבלו מענה מיידי!
אנחנו ערוכים לטפל בפרויקטים חדשים, גדולים או קטנים. אל תהססו ליצור איתנו קשר בנוגע לפרויקט שלכם

תוכלו ליצור איתנו קשר בנוגע לכל בעיה או שאלה, במספרי הטלפון 054-5577157 (שלום) / 052-4325196 (רזיאל) או שלחו לנו דוא"ל
תוכלו למלא את הטופס בהמשך, לקבלת הצעת מחיר מיידית

Call Now Buttonדברו איתנו