אינסטלציה בטכנולוגית אל הרס זו המומחיות שלנו! חיתוך שורשים בצנרת, חידוש צנרת, שומנים בביוב, שירוול צנרת, צילום צנרת ביוב, תיקון ביוב, שורשים בביוב, שטיפת ביובים ועוד..

פתרונות מתקדמים בטכנולוגיית אל-הרס

טכנולוגיית "אל הרס" כשמה כן היא - מטרתה הראשונה והעליונה היא לטפל בצנרת מבלי להגיע אליה פיזית - תהליך שתמיד דורש חפירה, שבירה והריסה של רכוש, ויוצר לא מעט בלאגן.

בטכנולוגיית "אל הרס" אנחנו עושים את כל העבודה, משלב האבחון ועד שלב התיקון, באמצעות רובוטים שנכנסים, מצלמים, מאבחנים ומתקנים את הצנרת מבפנים.

מגוון הפתרונות הוא עצום:

מערכת פריצה ושטיפה בלחץ מים גבוה - מערכת שמפיקה סילון מים בעוצמה של ביובית המסוגל לא רק לפרוץ סתימות רכות, אלא אף לחתוך, לרסק ולשטוף החוצה סתימות קשות כמו בטון, פסולת בניין ואפילו שורשים שחדרו לצנרת.

למידע נוסף לחצו כאן! 

  • Maxi-miller - מכונת חיתוך, ריסוק וניקוי

מקסי מילר היא מכונה שכוללת מספר ראשים בגדלים שונים שמסתובבים בעוצמה בתוך הצנרת ומרסקים כל דבר בדרכם. עבודות מסובכות במיוחד כגון ניקוי קווים, חיתוך שורשים עקשנים במיוחד פתיחת תיקוני פאטצ' והסרת שרוולים פגומים, מתגמדים אל מול הלהבים העוצמתיים של המקסי מילר.

המכונה מפנה את הקווים ומכינה אותם לתשלב התיקון.למידע נוסף לחצו כאן

  • תיקון מקומי - הטלאה - Patching

שיטת ההטלאה מאפשר לנו לתקן ולחזק צנרת במקרים של קריסה ועיוות בצנרת, כניסה של עצמים זרים ועקשנים כמו ברגים, בטון, ברזלים, וכל עצם חד וחזק אחר.

זהו פתרון חזק המאפשר לנו לבצע תיקונים מקומיים, תיקוני שרשרת, תיקונים בזוית 90 ובצמתי T בצנרת, ותיקונים רציפים עד לאורך של 5 מטרים.

כדי ללמוד עוד על תיקון הפאטצ' - לחצו כאן!

  • תיקון בהתזה

התזה היא שיטה לתיקון מקומי ונקודתי של נזילה או שבר, במהירות וביעילות מקסימלית.

כדי ללמוד עוד על תיקון בהתזה - לחץ כאן!

  • שרוול צנרת

שרוול צנרת הוא פתרון מהפכני לחידוש צנרת ציבורית שנפגעה עקב שימוש לא אחראי בציוד כבד, חומרים לא ראויים שהוחדרו לצנרת, כניסה של שורשים, גזעים, ברזלים, פסולת וכדומה.

בידינו יש את כל הציוד והידע המקצועי הדרושים כדי לבצע צילום ותיקון קווי ביוב ברמת גימור בינלאומית ובאחריות מלאה על איכות העבודה.

כדי ללמוד עוד על שרוול צנרת - לחץ כאן!

צרו קשר עכשיו וקבלו מענה מיידי!
אנחנו ערוכים לטפל בפרויקטים חדשים, גדולים או קטנים. אל תהססו ליצור איתנו קשר בנוגע לפרויקט שלכם

תוכלו ליצור איתנו קשר בנוגע לכל בעיה או שאלה, במספרי הטלפון 054-5577157 (שלום) / 052-4325196 (רזיאל) או שלחו לנו דוא"ל
תוכלו למלא את הטופס בהמשך, לקבלת הצעת מחיר מיידית

Call Now Buttonדברו איתנו